Založ si blog

Archív: august, 2010

Čo vám chýba ku šťastiu?

A čo ma do toho? Máte pravdu, nič. Len ma to zaujíma. Len ma zaujíma, čo stojí v ceste ku šťastiu, či aspoň k spokojnosti normálnym ľuďom, ktorí si otvorili môj článok, lebo chcú vedieť, čo mám za lubom. Nuž, poviem to otvorene: za lubom mám dozvedieť sa, či je naozaj ten život taký strašný, ako stále čítam, či všetky tie hrôzy, ktorými nás zaplavujú […]

Pokračovanie článku

Spomienka na Veroniku

Stretli sme sa na pláži. Poznáte to: kráčate bosý po mokrom piesku, omývanom vlnami, sem-tam vám nohy zmáča spenená voda, čo pohladí piesok a zmyje vaše stopy, pozeráte sa pod nohy a na ten piesok, či v ňom nenájdete mušličky…a zrazu sa ocitnete tvárou v tvár niekomu, kto kráča opačným smerom, lebo tiež je zahľadený pod nohy, a takmer do seba narazíte. […]

Pokračovanie článku

Dotyky

Prednedávnom prebehla v jednom veľkom meste tak trocha zvláštna akcia. Šlo o to, objať čo najviac ľudí. Niekto totiž zistil, že objatie pôsobí veľmi blahodarne na psychiku a zrejme usúdil, že čím viac objatí človek absolvuje, tým je spokojnejší. Aj keď mi to tak trocha pripomína obchod, určite na tom niečo je. Telesný dotyk je rozhodne veľmi dôležitý. Vedia to […]

Pokračovanie článku

O morálke

Sme všelijakí. Niekomu najviac vadí, keď ktosi iný neslušne nadáva. Vraj sa to nepatrí. Inému, naopak, nerobí problém použiť výraz mimo spisovný slovník, ale za ten svet by sa nevyzliekol do plaviek. O úplnej nahote ani nehovoriac. Jeden si myslí, že kradnúť ja hriech, druhý by si zasa za ten svet nepodal ruku s bezdomovcom. Bol som kedysi bezhlavo zaľúbený do istého […]

Pokračovanie článku

Afrodiziaká

Alenka bola extrémistka. Inak ju nazvať neviem. Navonok krehká, zraniteľná, s romantickým kukučom blankytných očí, vzbudzujúcich až súcit. Už po jej prvých slovách som pocítil túžbu privinúť ju do náručia a chrániť pred zlobou tohto sveta. Keď som ju prvý krát pobozkal, celá sa roznežnela. Do očí jej vstúpili slzy, tak ich privrela a šepla: […]

Pokračovanie článku

Lacrimae

Dotknem sa perami dotykom motýlím slzičky na Tvojom líci Nechám ju rozplynúť na jazyku a rozpustím tvoj smútok láska moja

Pokračovanie článku

Na panské

Celkom rád som si pozrel začiatok z filmu Jánošík, ktorý tu nedávno dal Kusi. Je to ten prvý, s Paľom Bielikom, kde sa ešte veľa nehovorilo, ale výrazy v tvárach hercov a dramatická hudba urobili svoje. Už po desiatich minútach je každému jasné, prečo. Páni s maďarskými menami a ich slovenskí prisluhovači, drábi, doslova zdierali náš ľud z kože. Zhrbená slovač […]

Pokračovanie článku

O túžbach

Poznáte to. Niekedy stačí sekunda. Preskočí iskra, a už to je. Plamienok túžby zahorí. Zavše poriadne. Zavše až tak, že ho nejde uhasiť. Katapult odpáli vaše srdce jediným smerom: tam. Tam je to, čo chcem. Musím to mať. Plameň sa rozhorel a stravuje všetko: súdnosť, ohľady, zdravý rozum. Všetko zhorí. Kým sme malí, zliznú si to rodičia. Vysvetliť revúcemu […]

Pokračovanie článku

Ženy sú z Venuše, muži z Marsu

je názov jednej knižky, ktorú odporúčam prečítať každému, koho táto téma zaujíma. Napísal ju muž, čo je trocha zvláštne, lebo vzťahy medzi ženami a mužmi riešia hlavne ženy. Chlapi pred nimi skôr utekajú, akoby ich pokladali za akési príliš „babské“. Na facebooku sa dokonca objavila skupina priaznivcov muža, ktorý vraj pochopil ženské zmýšľanie a umrel […]

Pokračovanie článku

Tanec nad plačom

Na diskotéky nechodím. Nielen preto, že by som tam vyzeral ako dinosaurus, ale moje pohyby na parkete by mohli vyvolať u niekoho taký strašný záchvat smiechu, až by sa po…porušil hygienické normy. Napriek tomu občas tancujem. Pravdaže, tancom to nazývam iba ja, psychiatri majú pre tento druh pohybu iné meno. Jeden môj kamarát nazýva tanec sexuálnym ventilom. Áno, ten […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1638017x
Priemerná čítanosť článkov: 2904x

Autor blogu

Archív