Založ si blog

Afrodiziaká

Alenka bola extrémistka.

Inak ju nazvať neviem.

Navonok krehká, zraniteľná, s romantickým kukučom blankytných očí, vzbudzujúcich až súcit. Už po jej prvých slovách som pocítil túžbu privinúť ju do náručia a chrániť pred zlobou tohto sveta. Keď som ju prvý krát pobozkal, celá sa roznežnela.  Do očí jej vstúpili slzy, tak ich privrela a šepla: „ďakujem“. Trocha ma to zmiatlo, za bozk sa vraj neďakuje, ale pre istotu som ju objal a pošepol pár pekných slov. Rozplakala sa úplne. A medzi vzlykmi mi hovorila, že ju aj tak opustím, lebo je pre mňa určite len chvíľková záležitosť a určite to s ňou nemyslím vážne a že je sprostá, lebo hneď každému naletí…no uznajte, dokázali by ste také čosi sklamať? Ja som si myslel, že nie. Takmer som jej prisahal vernosť až za hrob.

To som nemal.

Hneď pri prvej návšteve ma požiadala, aby som vytiahol žiarovku vo veľkom lustri. Zhasnúť nestačilo, lebo ak by som náhodou zažal, neprežila by to. Intímne svetlo stolnej lampy pokladala za vyhovujúce, ale nabudúce som dostal za úlohu dať naň niečo červené, to ju viac vzrušuje.  A to víno, čo som nalial do pohárov bol vraj veľmi zlý začiatok, lebo svedčí o mojej snahe opiť ju a využiť. A mimochodom, tie závesy na oknách sú príšerné, keď sa na ne pozrie, úplne stráca chuť.  Naopak, môj spôsob milovania mi celkom schválila, vraj to bolo „takmer ono“. Ja som mal zasa dojem, že sa milujem s nafukovacou pannou, práve vytiahnutou z chladničky. Pred odchodom mi povedala, aby som porozmýšľal nad inou farbou stien a ešte vo dverách mi pohrozila prstom: „…a polepši sa“.

Keď mi o týždeň zazvonil telefón a ozvalo sa: „To si ako predstavuješ, to ja mám volať tebe?“ – bez slova som položil.

S hejtermi sa nekamarátim

16.10.2020

Nakazených pribúda raketovým tempom. Už nie sme tou krajinou, ktorú pred polrokom obdivovali za jej disciplínu a skvelé výsledky v boji s pandémiou. Prepadávame sa do bahna čoraz viac. Prečo? Nuž nielen pre nedostatočné opatrenia vlády, ktorá z empatie k občanom nevyhlásila tie opatrenia skôr, ale hlavne pre čoraz väčší hnev či až nenávisť tých občanov k [...]

Načo zachraňovať životy?

13.10.2020

„Lebo človek v svojej zlobe je ukrutnejší a zaťatejší ako krokodíl. Jeho srdce je tvrdšie ako kameň, jeho márnivosť ničotnejšia ako prach. Ponor ho do rieky, a len čo mu uschnú šaty, bude taký istý ako predtým. Vrhni ho do smútku a sklamania, a keď sa zviecha, bude zasa taký istý ako predtým…“ (Egypťan Sinuhe) Celý život komusi pomáham. [...]

Čo je dôležitejšie ako život?

05.10.2020

Tak už sme ťa pochovali. Nepomohla ti ani najmodernejšia technika. Odpojili ťa od prístrojov, preložili tvoje bezvládne telo na vozík a previezli z Jisky do márnice. Nikdy za života nebol o teba taký záujem, pohrebné služby sa takmer pobili o to tvoje telo a hyeny v ľudskej koži s vidinou kšeftu ťa uchmatli iným, ale napokon všetko dobre dopadlo. Dobre znamená [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1643175x
Priemerná čítanosť článkov: 2913x

Autor blogu

Archív