Založ si blog

Archív: máj, 2017

Len taká obyčajná žena

Zrozpačitela. Usmiala sa takým tým polichoteným úsmevom, ale nie príliš. V sekunde pochopila, že to bol odo mňa iba kompliment. Možnože úprimný, a možno ani nie. A ja som v tej istej sekunde pochopil, že rožkom ju neopijem. To len skutočné princezné potrebujú lichotenie. „Ja som len obyčajná žena“ – povedala a postavila ma nohami na zem. Možnože na […]

Pokračovanie článku

O krvných skupinách trocha inak

Je taká doba. Tá dnešná sa vyznačuje akcentovaním podpory vlastného názoru. Mať vlastný názor je dnes veľmi „in“, každý chce mať vlastný názor a pokladá to za svoje sväté právo, jednu zo základných ľudských slobôd. Niektorí ľudia to chápu ako oslobodenie sa z pút totality, kedy bol naopak preferovaný princíp kolektivity a vlastný názor bol vraj […]

Pokračovanie článku

Chcel som ti povedať viac

Pokračovanie článku

Základný inštinkt

Možno si spomínate na ten film, v ktorom Sharon Stone pri výsluchu na polícii len tak ledabolo prehodí nohu cez nohu a pritom sa na zlomok sekundy odhalí, že je bez nohavičiek. Tento okamžik je v celom filme kľúčový a ak si už nikto nespomenie, o čom celý ten film je, tak toto si zapamätali všetci. Je to zvláštne. Obsadili sme túto planétu a vybudovali […]

Pokračovanie článku

Máte doma úchyla?

Ľudia sú všelijakí. Definícia toho, čo je normálne a čo už za hranicou je často len otázkou názoru, lebo absurdnosťami je náš svet priam prešpikovaný. To, čo bolo kedysi každodennosťou dnes ktosi postavil mimo morálku a naopak kedysi nepredstaviteľné sa stáva priam normou. Aj staršia generácia, vychovávaná inými pravidlami sa prispôsobuje, „len aby […]

Pokračovanie článku

Tá krásna žena

Pozeral som sa na ňu. Bola taká nádherná. Hrdá a čistá a biela ako sneh. Labuť… Plávala po hladine s takou gráciou, až jej všetky ostatné živé tvory závideli. Plávala pomaly, priam sa vznášala, za zvuku krásnej hudby, takej jemnej a citlivej ako ona sama. Ten pohľad, ten zvuk, ten pocit ma naplnil toľkou krásou, až mi srdce zamrelo a tajil sa […]

Pokračovanie článku

Mám choré sociálne cítenie

Stalo sa mi to už viackrát. Na blogu aj v živote. Prvýkrát keď som mal asi dvanásť rokov. Vôbec som toho chlapca nepoznal. Bol to taký polocigán, asi desaťročný, šli sme so spolužiakmi zo školy, rozjarení šarvanci, ktorí sa nevmestia do kože. Kopali sme do smetiakov a hádzali kamene po vrabcoch. Ten chlapec kráčal naším smerom, ale opodiaľ, akoby sa nás […]

Pokračovanie článku

Niektorí ľudia nemajú ani potuchy

Niektorí ľudia nemajú ani potuchy o tom, čo sa deje dolu. Sedia si na voze a kochajú sa výhľadom zhora na svet. Z tej výšky vyzerá príjemne, priateľsky a nekonfliktne. Slniečko na nich svieti, oni sa vyhrievajú v jeho lúčoch a preberajú tú energiu aj do svojich názorov. Nemajú ani potuchy o tom, že dolu pod kolesami je dáke oje, ktoré ktosi ťahá. Ani netušia, […]

Pokračovanie článku

Hodíme sa k sebe, miláčik?

Ten názov som si požičal z jedného staršieho českého filmu, kde si partneri hľadali svoju polovičku cez počítač. Pointou bolo to, že žiadny prístroj nedokáže definovať tú nepochopiteľnú zmes dôvodov, prečo niekoho milujeme a iného nie. Dnes sa tomu hovorí chémia tela, a tá je rovnako nepochopiteľná. Racionálne dôvody, ktoré používajú vedátori, […]

Pokračovanie článku

Srdce v oblakoch

Sú ľudia, ktorým to nechýba. Aspoň sa tak chovajú. Žijú si tým svojim konzumným životom, zháňajú peniaze, pracujú, debatujú, pijú, jedia, sedia, spláchnu… a znova dokola. Raz za rok idú na dovolenku, aby bola zmena a aby sa na nej mohli tešiť na to, že sa vrátia do práce. Doma ich čaká dobrá žena, ktorá navarí, uprace, vyperie, pri príchode z práce […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1638034x
Priemerná čítanosť článkov: 2904x

Autor blogu

Archív