Založ si blog

Archív: máj, 2018

Kam na dovolenku: Slovensko

Slovensko je krásne. Zo všetkých krajín na svete ho mám najradšej. Prechodil som ho takmer celé. Od Kútú až po Kolbasov. Tatry Vysoké aj Nízke, Fatra Veľká i Malá, Magura, Roháče, Biele Karpaty, Pieniny, Hornád aj dunajské ramená… Slovensko je krásne. Dostali sme do vienka úžasnú krajinu plnú prírodných krás, aké nám môže kdekto závidieť. Hovorí sa, že […]

Pokračovanie článku

Bol som nevlastným otcom

Pokračovanie článku

Prosím, poraďte mi. ..

Mám taký problém. Neviem, ako sa chovať. Presnejšie, neviem, ako sa zachovať v niektorých situáciách, ktoré ma privádzajú do rozpakov. Tie rozpaky sú spôsobené rozpormi medzi tým, čo ma naučili rodičia a čo fungovalo niekoľko desiatok rokov môjho života, teda výchovou a kultúrnym nánosom, a tým, čo mi velia pudy, najmä ten sebazáchovný. O čo ide? Ide […]

Pokračovanie článku

Kam na dovolenku: Tunisko

„Chamsa“ – zahlásil inštinktívne po arabsky prvú sumu, ktorá podľa nepísaných zvykov býva asi trojnásobkom skutočnej ceny. Pravdaže, vzápätí sa opravil. „Fourty.“ Usmial sa a odkryl krásne biele zuby, ktoré som mu mohol len závidieť, no obávam sa, že aj tento úsmev bol iba súčasťou taktiky. Mňa nedostaneš, pomyslel som si a s podobným úsmevom predniesol […]

Pokračovanie článku

Pod rozkvitnutou čerešňou

Tak tu máme prvý máj, sviatok práce a mesiac lásky. Ak sa niekomu zdá, že tieto dve veci nejdú dokopy, musím ho vyviesť z omylu. Veď čo všetko by sme neurobili pre milovanú bytosť. A preto sa chcem za nás, mužov, poďakovať všetkým ženám. Za tú ich každodennú prácu pre rodinu, pre deti, pre svojich mužov, za tie tisíce úkonov pre dobro rodiny, lebo to je ten […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1638025x
Priemerná čítanosť článkov: 2904x

Autor blogu

Archív