Založ si blog

Archív: apríl, 2017

Anjeli a démoni

Hovorí sa, že na svete žijú dva druhy ľudí: jedni ťahajú, iní sa vezú. Tí prví postavili tento svet, živia ho, kŕmia, obliekajú. Tí druhí búrajú, ničia, parazitujú. Kým niekto v pote tváre dobíja chlieb každodenný nielen pre seba, ale pre všetkých, iný len konzumuje a škodí. Kedysi to bolo jednoduchšie, čo si zaseješ, to si aj zožneš. S rozvojom […]

Pokračovanie článku

Milá princezná,

posielam Ti tento dopis tam, kde teraz čítaš tieto slová, lebo viem, že žiješ, že dýchaš, že si. Posielam ho preto, lebo Ti chcem napísať, ako veľmi mi chýbaš, každý deň, každú hodinu a minútu, a ako veľmi by som chcel byť s Tebou. Najradšej by som vysadol na svojho bieleho koňa, pricválal za tebou, schytil Ťa do náručia a odcválal s Tebou niekam, kde by sme […]

Pokračovanie článku

Čaba neblázni

Pred časom sa tu objavil hojne diskutovaný článok o prostitúcii na Slovensku, v ktorom jeho autorka tvrdila, že má s ňou bohaté skúsenosti, tak by som si aj ja pridal svoje polienko do ohňa a podelil sa so skúsenosťami svojimi. Už som písal o tom, že som bol kvôli nárokom svojej ex nútený prijať aj ťažkú a špinavú manuálnu prácu, ale ani to nestačilo. […]

Pokračovanie článku

Milovanie v husej koži

Pokračovanie článku

Don Juan de Marco

Môj starý otec bol vysoký, dôstojný bielovlasý pán s výzorom a chovaním šľachtica. Pochádzal z Moravy a českého prízvuku sa nezbavil do smrti. Myslím, že zo všetkých svojich siedmich vnúčat mal najradšej mňa. Mal veľmi svojský zmysel pre humor, rád mystifikoval a ja som bol vo svojej detskej naivite veľmi vďačnou obeťou jeho humoru. „Vidíš, […]

Pokračovanie článku

Veselé zážitky z nemocnice

Čakáreň ambulancie bola plná. Olejové steny, deravé linoleum, drevené lavice z čias kráľa Mateja. Objednal som sa telefonicky na pol desiatu a až tu som sa dozvedel, že lekár chodí až o desiatej, má toho veľa, takže moja tajná nádej, že sa vybavím rýchle, sa vyparila ako para nad hrncom. K poslednému miestu na lavici po mojej pravej ruke zamierila ráznym […]

Pokračovanie článku

Nevlastné deti

Pokračovanie článku

Namiesto šibania a polievania. ..

Áno, tradície treba ctiť. Priznám sa, že presne neviem, prečo a ako vznikla tradícia šibačiek a polievačiek, rodičia ma nevychovali v bázni božej a tieto sviatky boli pre mňa skôr Sviatkami jari, prvých kvietkov, štebotania vtáčkov, teplého dychu zeme, prísľubu budúcej úrody. Nech mi kresťania odpustia. Nebýval som na dedine a v meste sa tradície nikdy […]

Pokračovanie článku

Ľúbim Ťa. ..

Je veľa slov. Takých tých obyčajných, každodenných. Je čoraz viac fráz a čoraz viac bezduchých otrepaných výrazov, ktorými zahlcujeme vzduch a nudíme svojich poslucháčov, len preto, „aby reč nestála“. Slovo sa stalo lacným tovarom, tak ako všetko, čoho je príliš veľa. Sme presýtení. Jedlom, tovarom, hlukom. Slovami. Niektoré už ani nevnímame. Niektoré […]

Pokračovanie článku

Dobré ráno, Afrika

Dievča mohlo mať asi dvadsať rokov. Mala dlhé čierne vlasy a – na rozdiel od svojej kolegyne – šatkou nezakryté. Po palube lietadla sa pohybovala s eleganciou a istotou aj počas turbulencie a usmievala sa na tých cudzích chlapov – pasažierov, celkom tak, ako jej európske kolegyne. Zjavne patrila už k moderným arabským ženám, ktoré islam nechápu ako […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1638030x
Priemerná čítanosť článkov: 2904x

Autor blogu

Archív