Založ si blog

Archív: január, 2015

Milujem celebrity

Áno, priatelia, nehanbím sa k tomu priznať. Milujem naše celebrity, som do nich priam zaľúbený a nenechám si ujsť žiadnu príležitosť vidieť ich, ak nie naživo, tak aspoň v televízii. Mojím najobľúbenejším programom je – ako inak – Smotánka. Teším sa na ňu ako malý chlapec. Privádza ma do vytrženia už príchod Eriky Judínyovej, vždy ma dokáže nadchnúť to, […]

Pokračovanie článku

Čo bude s nami v starobe?

S otázkou otvorenia druhého dôchodkového piliera sa znova vynorili aj ďalšie otázky o našej budúcnosti. Bez ohľadu na to, aká vláda je pri moci a čo stvára s našimi peniazmi, treba si uvedomiť, že ide o život každého z nás, lebo čas je neúprosný a zatvárať oči pred neodvratným faktom svojej staroby je hlúposť, na ktorú raz škaredo doplatíme. Napriek tomu sa […]

Pokračovanie článku

Šmejdi v mojej kuchyni

Boli dvaja. (Nešťastie nikdy nechodí samo). Prišli večer, keď už sú ľudia doma. Mladí, krásni, s úsmevom na tvárach. Perfektne oblečení, učesaní, oholení. Pri pohľade na nich musí zaplesať srdce každej ženy. Žiaľ, aj tej mojej. Predstavili sa ako zamestnanci elektrární, tomu starší ľudia rozumejú. A vraj musia skontrolovať našu ostatnú faktúru za elektrinu. No […]

Pokračovanie článku

Čo na srdci, to na blogu

Ľudia sú rôzni. Napríklad moja rodina písomnú formu prejavu vôbec neuznáva. Väčšinou sú to ľudia činu a kadejaké vypisovanie pokladajú za stratu času, takže medzi nimi vyzerám ako čudák. Tu, na blogu, sa naopak zišli ľudia, ktorým písanie zjavne pôsobí radosť a veria, tak ako ja, že ním sebe aj iným čosi darujú. A možno už prišli aj na to, že pri písaní […]

Pokračovanie článku

Spomienka na Ľudovíta Štúra

Tento rok uplynie dvesto rokov od narodenia Ľudovíta Štúra. Naša vláda vyčlenila zo štátneho rozpočtu na propagáciu tohto výročia značnú sumu, lebo bez nej by si Slováci na svojho zjednotiteľa zrejme ani nespomenuli. Nuž, priznajme si, aké pocity v nás vyslovenie jeho mena vzbudzuje? Čo o ňom vieme? A aký záujem vzbudí tento článok na Slovensku? Ďakujem. Keď si sa, […]

Pokračovanie článku

Nehaňte ľud môj

Nehaňte ľud môj hoc smiešnym vám byť zdá sa že zvykov starých drží sa než moderných a zrastený je s hlinou svojich humien viac než so svetom vás, ostatných Nehaňte ľud môj že nevie moriť toho čo kradmou rukou chlieb mu odtŕha a radšej znova strká šiju v chomúty bo taký on bol odveky Nehaňte ľud môj že nevypálil všetky kaštiele tých, čo otroka […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1638016x
Priemerná čítanosť článkov: 2904x

Autor blogu

Archív