Založ si blog

Archív: marec, 2020

Keď ide o život

Hovorí sa, že v núdzi poznáš priateľa. Keď ide o život, skutočne a nielen na papieri, prejavia sa charaktery v plnej nahote. Pravda vypláva na hladinu a každá lož klesne na dno. Keď ide o život, frázy, sľuby a plané drísty už nikoho nezaujímajú. Hovorí sa tiež, že spolky sú čertove voľky. V Európe zomierajú tisícky ľudí a Únia sa nevie rozhýbať. […]

Pokračovanie článku

Povaľači z kaviarní, do polí a tovární

Verím že táto vírusová kríza nás znova naučí, o čom je život. Lebo je jasné, že už sme na to zabudli. Základné životné potreby sú nevyhnutné a spoločenské bytie je podmienkou spoločenského vedomia. Najprv musíme žiť, aby sme mohli špekulovať. Bez jedla, vody a vzduchu, bez strechy nad hlavou a ochrany pred zimou by sme neprežili a teda ani nevymysleli, […]

Pokračovanie článku

Kto seje vietor. ..

Tak som si prečítal dnešnú správu o tom, ako dvaja tínedžeri v Bratislave počas zásahu RZP lekárom vykradli sanitku a zámerne poničili ochranné prostriedky. Nemám slov… Teraz, keď sme všetci ohrození na živote a bojíme sa o svojich blízkych, keď „vďaka“ nezodpovednosti aj dospelých ľudí vírus úspešne napreduje a posiela do karantény aj tých, […]

Pokračovanie článku

Kde sú hranice slovenského masochizmu?

Ľudia ! (Pôvodne som vás chcel osloviť „Bratia Slováci“, ale po skúsenostiach viem, že by sa určite našiel niekto, kto by sa ohradil, že on nie je žiadny môj brat, a možno sa necíti byť ani Slovákom, hoci to má aj v občianskom preukaze, a keďže pred chvíľou som absolvoval veľmi poučnú debatu s mladým mužom, ktorý ma presviedčal a slobode zvoliť si […]

Pokračovanie článku

Kde sú korene zla

Moja babička bola statočná žena. Na samote za dedinou vychovala tri deti, cez vojnu, v ťažkých časoch. Vždy si vedela poradiť. Aj mňa mala rada. Vždy, keď som sa ako mladý chalan snažil mudrovať, povedala: Nerozumuj ! Nemáš šesťdesiat. Spomenul som si na jej slová teraz, keď už šesťdesiat mám. Doba sa však natoľko zmenila, že od dnešných mladých počúvam: […]

Pokračovanie článku
Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1646347x
Priemerná čítanosť článkov: 2919x

Autor blogu

Archív