Založ si blog

Archív: apríl, 2014

Tajomný ostrov Gran Canaria

„Tam nechoď“ – povedal majiteľ požičovne áut na Calle Hamburgo – „toto auto má slabý motor, je to nebezpečné“. Mal pravdu. Citroen C3 rozhodne nie je žiadny off-road. Kľúče som však už držal v ruke a dúfal som, že v prípade ťažkostí sa vždy môžem vrátiť. Okrem toho 30 euro je určite príjemnejšia suma ako 60 za terénnu Toyotu. Na ostrove Gran […]

Pokračovanie článku

O rozožranosti

Moja teta Berta bola jednoduchá, statočná a pracovitá dedinská žena. Sliepky, husi a svinku dochovala a v humne za domom dopestovala takmer všetko. Slovo ekológia nepoznala, ale nikdy žiadne chemikálie nepoužívala a jej zemiaky boli vždy ukážkové. Na mandelinky, teda pásavky zemiakové, používala hladkú múku. Keď sa prvé objavili, posypala vňať, mandelinky sa jej […]

Pokračovanie článku

Vchádzaš mi do snov

Lebo medzi nami zostalo čosi nejasné. Lebo sme – napriek tomu všetkému, čo máme spoločné – boli až príliš odlišní. Lebo mi ozvena nášho posledného rozhovoru znie v ušiach stále a dokola. Po dvoch hodinách, kedy som mal pocit, že medzi nami vládne porozumenie, si sa ma spýtal, či sa niekedy pomeríme. Nepochopil som to vtedy a vybľabotal len to, že veď sa nehádame, […]

Pokračovanie článku

Načo je nám politika?

Nikdy som nebol komunista. Môjho otca komunisti zavreli do basy za vtip na súdruha Stalina, takže nemám dôvod ich velebiť. Môj nadriadený ma kedysi do strany tlačil, ale predseda mi povedal, že komunistická strana nie je žiadny zájazd, na ktorý sa môže prihlásiť kto chce, členstvo v strane si vraj treba zaslúžiť. Takže tak. Každý režim má svoje klady aj zápory […]

Pokračovanie článku

Všetkých si vás kúpim

Týmito slovami sa končí film Dědictví aneb k.rvahošigutntag…a mňa by zaujímalo, ako sme na tom 20 rokov po jeho natočení my, Slováci. Lebo náš národ je v istých ohľadoch naozaj špecifický. Vraj pohŕdame peniazmi. Vraj kazia charakter a hlavne, že sme zdraví. Dnes je v móde z podobných hesiel sa vysmievať. Boli teda naši dedovia hlupáci? Alebo je len iná doba? […]

Pokračovanie článku

Slovanstvo a svet budúcnosti

Milý Ľudovít, píšem Ti tento list z čias, v ktoré si skladal nádeje svoje aj svojich najbližších, spoločne dúfajúc v naplnenie sna o všeslovanskej vzájomnosti, o svornosti národov slovanských, o naplnení túžby kráľa Svätopluka, ktoré synom svojim na posteli smrteľnej predniesol. Dnes, v dobe ďaleko presahujúcej Tvoje vízie a plány, keď by už podľa nich mal […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1646771x
Priemerná čítanosť článkov: 2920x

Autor blogu

Archív