Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Mamma mia

Človek sa od opice líši všeličím. Hlavne oveľa dlhším obdobím dospievania. Kým šimpanz je vo veku osem rokov už úplne samostatný jedinec, schopný postarať sa nielen o seba, ale aj o svoje potomstvo, človek je v tomto veku úplne malým deckom, totálne závislým od rodičov. V prírode aj tá lastovička vie, že ak sa jej mláďa nenaučí čo najskôr lietať, môže to mať […]

Pokračovanie článku

Asociácie

Sú na svete veci, ktoré sa logicky pochopiť nedajú. Niekedy sa snažíme isté javy vysvetľovať podľa známych poučiek a definovať nedefinovateľné, dôvodíme, argumentujeme…a nič. Sú veci, na ktoré logika nestačí. Človek sa od ostatných živočíchov líši schopnosťou abstraktne uvažovať, ja mám však pocit, že abstraktné uvažovanie je iba snaha vyjadriť práve […]

Pokračovanie článku

Aká si mi krásna…

…ty rodná zem moja. Krásne sviatočné počasie týchto dní sme mnohí využili na prechádzky jarnou prírodou. Chcel by som vám ponúknuť zopár obrázkov z môjho rodného kraja….to Slovensko je naozaj úžasné… Krajina pod Považským Inovcom Pohľad z Omšenskej Baby na Omšenie, nad Trenčianskymi Teplicami Pohľad z Homôľky Vršatec

Pokračovanie článku

Na čo nedosiahne, to aspoň opľuje

Milujem Slovensko. Narodil som sa tu, žijem tu a asi tu aj umriem. Milujem Slovensko a chcem mu len to najlepšie. S veľkým záujmom, ba až s láskou som si kedysi prečítal Satinského knižku Moji milí Slováci. Nemôžem inak, len obdivovať tú úžasnú ohľaduplnosť, s akou sa venoval tým najháklivejším, ba až nebezpečným témam. To by som ja nedokázal. Ja by som nevedel […]

Pokračovanie článku

Starý debil

Pohádal som sa so susedkou. Presnejšie, vynadal som jej za to, že zasa v noci vykrikovala a dupala nám nad hlavou. Je to vycivená anorektička priemerného vzhľadu, o akú by som kedysi ani nezavadil a môže sa páčiť už iba starším chlapom asi tak v mojom veku. Vynadal som jej na chodbe nášho činžiaku, takže určite o tom vedia aj niektorí ďalší susedia, nielen tí, čo si […]

Pokračovanie článku

Jediná

„Koľkokrát človek v živote môže milovať, tak skutočne, z lásky? Dvakrát či trikrát? Aj raz je dosť!“ – spieva vo svojej najznámejšej piesni Honza Nedvěd. Tá pieseň má názov „Rozvod“, a svojho času chytila za srdcia neskutočne veľa ľudí. Viem si predstaviť, prečo. Aj ja som sa rozviedol a poznám pocity opusteného muža. Ako mladý naivný chalan som si […]

Pokračovanie článku

„Najdôležitejší je sex“

– povedal Vlado, pričom odbojne potriasol hlavou, akoby nechápal, ako môže ktosi toto nechápať.„To je prírodný zákon, všetko ostatné sú len drísty. Keby boli ľudia čestnejší, povedali by si to na rovinu a nemuseli by sa zdržiavať takými kravinami, ako sú prechádzky pri mesiačiku. Život je krátky, treba využiť každú chvíľu na radosť“. „Sprostosť“ – […]

Pokračovanie článku

Vitriol

Vitriol je niečo, na čo ľudia už takmer zabudli. Kedysi ním likvidovali sokyne v láske. Dnes sa sokyne v láske nelikvidujú, lebo ničenie telesných schránok svojich blížnych sa pokladá za trestný čin a žiadna žena nie je ochotná kvôli inej ísť nadosmrti do basy. Vitriolom nazýva Paulo Coelho aj stav ducha, ktorému sa inak hovorí znechutenosť, takže v skutočnosti je tu […]

Pokračovanie článku

Aj vy máte málo peňazí?

Tak to je naozaj hlúpa otázka. Samozrejme, všetci máme málo. Nepoznám nikoho, kto by povedal: mám dosť, viac nechcem. Každý chce viac. Nuž, nedá mi teda nepoložiť ďalšiu kacírsku: koľko? Koľko chcete, aby ste bol spokojný? Nemôžem sa totiž ubrániť pocitu, že suma, za ktorú sa dá kúpiť trvalá spokojnosť, neexistuje. Dnešný človek je totiž nastavený na trvalú […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1638058x
Priemerná čítanosť článkov: 2904x

Autor blogu

Archív