Založ si blog

Archív: august, 2014

Dom na Bahamách

Na Slovensku vraj skapal pes, odpovedala mi jedna v zahraničí pracujúca dievčina na otázku, prečo odišla. Keďže si myslím, že najlepší pohľad na veci, vrátane našej vlasti, je zvonku, rád spovedám ľudí, ktorí sú „out“. Dozviem sa všeličo, čo by našinca doma nenapadlo. Raz darmo, človek svetaskúsený má lepší rozhľad, aj keď sa mnohí naši zápecníci tomuto […]

Pokračovanie článku

Hogo – fogo

Český portál Lidovky.cz priniesol rozhovor s chlapíkom, ktorý precestoval celý svet – „za pár babek“. Článok ma zaujal, lebo aj ja mám túžbu cestovať a nerád by som sa pri tom finančne zruinoval, ale na Slovensku je situácia iná. Tu sa nikto nechváli tým, koľko peňazí ušetril, naopak, každý si rád „zamachruje“ niečím, na čo iní nemajú. Malomeštiacky […]

Pokračovanie článku

O úcte k človeku a ľudskej dôstojnosti

Tento blog je úžasná vec. Každý, kto zvládne ťukanie do klávesnice tu môže takmer bez obmedzenia vyjadriť svoj názor na čokoľvek. To je niečo, čo tu v minulosti nebolo. Vďaka ti, internet. Viem, o čom je reč. Napísal som stovky článkov a splodil šesť knižiek, ale vždy boli problémy s vydaním a distribúciou, lebo papier je drahý a návratnosť investície čoraz […]

Pokračovanie článku

Prepáčte nám, súdruhovia

Prepáčte nám, súdruhovia, že sme vás zradili. Prosíme, prepáčte nám, že sme vám neverili, že sme prerušili našu spoločnú cestu budovania svetlého zajtrajška a vrátili sa späť k neslobode, vykorisťovaniu a vláde kapitálu nad ľudskosťou. Boli sme hlúpi, lebo sme nevedeli, čo činíme. Boli sme zaslepení západnou propagandou, oslepil nás lesk kapitalistických […]

Pokračovanie článku

Kto vychováva slovenské deti?

Pozerám sa mu do očí, on hľadí priamo do tých mojich, a klame. Má iba päť rokov a tak sa musím k nemu skloniť, ale on sa nebojí. Nevie, čo je to strach, a preto mi klame priamo do očí a ani neuhne pohľadom. „Áno, hodil si do mňa blato.“ – zopakuje mi priamo do očí a zjavne sa na tom baví. Neviem, čo mám povedať. Takáto drzosť ma celkom odzbrojuje. Svrbí ma […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1638064x
Priemerná čítanosť článkov: 2904x

Autor blogu

Archív