Založ si blog

Chcel som ti to povedať

Chcel som ti to povedať, ale akosi nebol čas.

Najprv bola svadba, veď vieš, čo všetko bolo treba zariadiť, pozháňať, vybaviť, objednať kyticu a zákusky a šaty a miestnosť  a museli sme stále kamsi chodiť, aby sme to všetko stihli a po svadbe zasa výslužky a rozvážať opitých a ráno ešte upratovať a vysvetľovať a zaplatiť a potom sme si museli trocha pospať, v tej našej komôrke, kde nebola ani sprcha, takže bolo treba rýchle zháňať čosi lepšie, nemôžeš predsa priviesť dieťa do tohto chlievika, tak znova behanie a naháňanie a prosím vás, bude tu dieťa, tak majte zľutovanie, a konečne sa to podarilo, tak sme celí šťastní chodili upratovať ten náš nový byt, lebo po zemi boli fľaky malty a zárubne nesedeli a z plafóna tieklo a montérky a kefy a handry a potom to sťahovanie, veď vieš, že výťah pustili až potom, keď už boli všetci nasťahovaní, a tak sme to všetko museli na to piate poschodie trepať ručne a keď sme to všetko vytrepali tak konečne mohol byť kľud, lenže v robote to začalo haprovať a potrebovali sme viac peňazí, tak som musel ťahať až do noci a cez víkendy a teba brala sanitka práve keď som nemohol prísť a keď som volal do nemocnice tak tá naša princeznička už mala tri kilá dvadsať a keď si s ňou prišla tak sme sa tešili, ale zvonil mi telefón a ja som musel odísť, lebo to nemohlo počkať a odišiel som ešte veľakrát, veď vieš, kto by tie pôžičky posplácal, tak si bola sama doma a potom si to už nevydržala a musela si medzi ľudí, ale aj v tvojej práci ťa chceli celú, a tak sme tú našu princezničku trepali každý deň kamsi, kde nás nevidela a teda ani sa nemohla naučiť, čím všetkým je mama, čím otec, takže vlastne čo sa dnes čudujem, že  nevie , čo je to rodina, domov, a nevedela si to ani ty, keď si v tej práci zostávala dlhšie, než bolo treba, asi ti tam bolo lepšie, a hoci som už bol dávno doma, ty si prichádzala čoraz zriedkavejšie, lebo si našla niekoho, kto ti asi stihol povedať všetko to, čo som ja nestihol, lebo v to ráno, keď si prišla opitá si mi to všetko vykričala a aj to, že ma nenávidíš a nechceš ma už viac vidieť a že sa dusíš a mám ťa vraj nechať žiť a ja som nechcel, aby si zahynula, tak som pri súde povedal áno, tak ako kedysi pred oltárom, a preto sme teraz ďaleko od seba a naša princeznička je ešte ďalej a už si nepovieme  nič.

Chcel som ti to povedať, ale akosi nebol čas.

S hejtermi sa nekamarátim

16.10.2020

Nakazených pribúda raketovým tempom. Už nie sme tou krajinou, ktorú pred polrokom obdivovali za jej disciplínu a skvelé výsledky v boji s pandémiou. Prepadávame sa do bahna čoraz viac. Prečo? Nuž nielen pre nedostatočné opatrenia vlády, ktorá z empatie k občanom nevyhlásila tie opatrenia skôr, ale hlavne pre čoraz väčší hnev či až nenávisť tých občanov k [...]

Načo zachraňovať životy?

13.10.2020

„Lebo človek v svojej zlobe je ukrutnejší a zaťatejší ako krokodíl. Jeho srdce je tvrdšie ako kameň, jeho márnivosť ničotnejšia ako prach. Ponor ho do rieky, a len čo mu uschnú šaty, bude taký istý ako predtým. Vrhni ho do smútku a sklamania, a keď sa zviecha, bude zasa taký istý ako predtým…“ (Egypťan Sinuhe) Celý život komusi pomáham. [...]

Čo je dôležitejšie ako život?

05.10.2020

Tak už sme ťa pochovali. Nepomohla ti ani najmodernejšia technika. Odpojili ťa od prístrojov, preložili tvoje bezvládne telo na vozík a previezli z Jisky do márnice. Nikdy za života nebol o teba taký záujem, pohrebné služby sa takmer pobili o to tvoje telo a hyeny v ľudskej koži s vidinou kšeftu ťa uchmatli iným, ale napokon všetko dobre dopadlo. Dobre znamená [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1645563x
Priemerná čítanosť článkov: 2918x

Autor blogu

Archív