Tá krásna žena

14. mája 2017, nautilus, Ty a ja

 

 

Pozeral som sa na ňu.

Bola taká nádherná.

Hrdá a čistá a biela ako sneh.

Labuť…

Plávala po hladine s takou gráciou, až jej všetky ostatné živé tvory závideli.

Plávala pomaly, priam sa vznášala, za zvuku krásnej hudby, takej jemnej a citlivej ako ona sama.

Ten pohľad, ten zvuk, ten pocit ma naplnil toľkou krásou, až mi srdce zamrelo a tajil sa dych…

…až som zúfalo zatúžil po dotyku tej krásy a…

…cítil sa ako princ na bielom koni …

…čo bozkom prebudí…

…zakliatu princeznú.

Princovia vraj bozkom odklínajú žaby, ktoré sa potom zmenia na krásne princezné, ale…

…aká krásna musí byť princezná, zakliata v labuti?

Aká je hrdá a čistá a nádherná?

Aká je žena, ukrytá v toľkej kráse?

Aké má srdce a akú dušu a čo všetko dokáže?

…tá krásna žena z mojich snov…

640_1