Na Liptove dobre, na Liptove zdravo

23. februára 2015, nautilus, Cestoviny

Minulý týždeň som bol na dovolenke.

V zime nechodievam,  relaxujem v lete a pri mori, lebo moje skúsenosti so slovenskými zariadeniami boli dosiaľ o všetkom možnom, len nie o relaxe. Teraz som ale zmenil názor. Týždenný pobyt v Jánskej doline mi dal všetko, čo od dovolenky očakávam. Pochodil som už všeličo a poznám mnohé prímorské strediská aj hotely, ale horský hotel A*** je skutočne dobrý, skvelý, úžasný. (Jeho celé meno nepíšem z obavy, aby to nebolo považované za reklamu, lebo chváliť niečo len tak je na Slovensku neprípustné). Priznám sa, toľko pozitívnych prekvapení som dávno nezažil. Hotel je na dobrom mieste, stavebne aj organizačne premyslený do najmenších detailov, personál skvelý. Všetko a všetci sú tam, kde majú byť. Terasa na slnečnej strane, lobby bar s krbom, jedáleň, dva výťahy, veľký plavecký bazén, wellness so všetkým, čo si prajete. Strava jednoducho úžasná, taký výber som nezažil ani v Hiltone. Tu sa skutočne nešetrí. Prvý krát som na Slovensku nemal pocit, že sme krajina, kde si musím uťahovať opasok. Žiadny podvod, žiadny klam, žiadna napodobenina. Hotel vychádza v ústrety každému a po každej stránke. Liptáci dokázali, že Slovensko je krajina, kde sa oplatí byť. Pravdaže, tá ústretovosť má aj negatívnu stránku. Keď do wellnesu prišli traja cigáni, jeden so škaredými chrastami po celom tele, a natrepali sa do vírivky, všetci sme stadiaľ zutekali. Ale aspoň vidno, že tu nediskriminujú nikoho. :-).

Držím Liptákom palce. Vďaka nim mám pocit, že sa za Slovensko nemusím hanbiť…