Založ si blog

Archív: február, 2018

Ďakujeme, Nasťa. ..

Pri všetkej mizérii nášho nielen športu sme na OH nedopadli najhoršie. Jedna zlatá a dve strieborné je celkom slušný výsledok. Na Anastasiu Kuzminovú môžeme byť právom hrdí. Nielen preto, že je svetová špička v športe. Mne osobne je veľmi sympatická aj ako človek. Usmievavá, skromná, milá. Pravá Slovanka. Škoda len, že nemôžem napísať aj: Slovenka. […]

Pokračovanie článku

Daj mi pokoj so svojimi starosťami, mám dosť svojich

Jedni ťahajú, iní sa vezú. A keďže tých, ktorí naskočili na voz je čoraz viac, treba pevnejšie postroje a silnejší bič na tých, čo ťahajú. Nie je žiadnym tajomstvom, že tam, kde je ťažká manuálna práca je mladých ľudí ako šafranu. Tú najhoršiu a najslabšie platenú robia spravidla starší ľudia, nezriedka už v dôchodkovom veku. Ani o remeslá nie je […]

Pokračovanie článku

Musíme si pomáhať 2

Musíme si pomáhať – povedala mi moja žena o pol štvrtej nad ránom hneď nato, ako som položil telefón a zanadával. Volala mi švagriná, celá uplakaná ma prosila, aby som prišiel a pomohol jej hľadať syna, ktorý sa ešte nevrátil domov. Mal na sebe len tenkú bundu, vonku mrzne a veď vieš, aký je – lamentovala. Vedel som. Môj podarený synovec je […]

Pokračovanie článku

Viem, že nič neviem,

povedal starogrécky filozof Sokrates, jeden z najmúdrejších ľudí všetkých čias, a potom už len mlčal a počúval krik svojej ženy Xantipy… Ľudia sú všelijakí. Niekomu pánboh doprial viac, inému menej. A keďže zákon akcie a reakcie je spoľahlivý, tí menej obdarení si vybudovali systém mimikier, ktorými svoju slabšiu duševnú výbavu maskujú. A nielen […]

Pokračovanie článku

Kazia peniaze charakter?

Staré príslovie hovorí, že áno. Keďže ale staré veci sme si zvykli vyhadzovať na smetisko a nahradiť novými, aj toto sme upravili: peniaze kazia charakter tomu, kto ich nemá. Hľa, krásny príklad prevracania hodnôt, dnes taký populárny. Jaro bol dobrý kamoš. Chodieval s nami v mladosti na čundre, splavovať Váh aj Hron, nepokazil žiadnu srandu. Stýkali sme sa aj […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1638034x
Priemerná čítanosť článkov: 2904x

Autor blogu

Archív