Založ si blog

Rasistická cenzúra na YouTube

Inak to nazvať neviem.

Nikdy som s uverejňovaním svojich videí na YouTube problém nemal, až teraz. Je síce pravda, že na hudobný „podmaz“, ktorým svoje príspevky ozvučujem, si administrátor vyžaduje moje uznanie autorských práv tretej strany, čo mi problém nerobí. Venujem svojim výtvorom dosť času snažím sa, aby vyzerali slušne. Popri tom neskutočnom balaste, ktorým  YouTube zaplavujú všetci opití pubertiaci sveta mi tie moje pripadajú celkom dobre a videá z ciest k moru už zaujali veľa ľudí. Pri cestách do Španielska, Francúzska či Chorvátska vždy vyberiem hudbu príslušnej krajiny a nikdy to problém nebol. Teraz som sa však vrátil z Egypta a ajhľa – problém je na svete. Arash zrejme komusi vadí. Nárok tretej strany som odsúhlasil, ale tentoraz to nestačilo. Bol som vyzvaný, aby som hudbu zmenil, inak vraj môj príspevok bude zaplavený nežiadanou reklamou. Nuž, myslím si, že k arabskej krajine patrí arabská hudba, kašlať na reklamu, tak som odmietol. Od tej chvíle sa po mojom príspevku zľahla zem. Neviem, či je fóbia z arabských teroristov v Amerike taká mocná, či je to iba neochota počúvať arabskú hudbu (hoci, máte pravdu, Arash je už Európan), alebo je to len tak, ako to v ktoromsi príspevku písal cudzinec: Američania majú k Arabom vyslovene negatívny postoj. Priznám sa, dosť to narušilo moju predstavu a tom multikultúrnom národe ako o rozsievačovi svetonázoru, že za svoju rasu nikto nemôže a nesmie byť za ňu diskriminovaný, a pod ich vplyvom je aj u nás prijatý zákon proti rasizmu a xenofóbii a každý, kto ho poruší, si to môže odskákať. Zdá sa ale, že tí ľudkovia tam za oceánom vodu kážu a víno pijú.

Kašlem na nich.

Svoje video som uverejnil na Slovenskom portáli. Nebol s tým žiadny problém. Asi tu máme väčšiu demokraciu. Som tomu rád. Napokon, nepotrebujem, aby moje príspevky pozerali Eskimáci, stačí, ak sa budú páčiť vám, mojim rodákom.

http://www.mojevideo.sk/u/nautilus/

S hejtermi sa nekamarátim

16.10.2020

Nakazených pribúda raketovým tempom. Už nie sme tou krajinou, ktorú pred polrokom obdivovali za jej disciplínu a skvelé výsledky v boji s pandémiou. Prepadávame sa do bahna čoraz viac. Prečo? Nuž nielen pre nedostatočné opatrenia vlády, ktorá z empatie k občanom nevyhlásila tie opatrenia skôr, ale hlavne pre čoraz väčší hnev či až nenávisť tých občanov k [...]

Načo zachraňovať životy?

13.10.2020

„Lebo človek v svojej zlobe je ukrutnejší a zaťatejší ako krokodíl. Jeho srdce je tvrdšie ako kameň, jeho márnivosť ničotnejšia ako prach. Ponor ho do rieky, a len čo mu uschnú šaty, bude taký istý ako predtým. Vrhni ho do smútku a sklamania, a keď sa zviecha, bude zasa taký istý ako predtým…“ (Egypťan Sinuhe) Celý život komusi pomáham. [...]

Čo je dôležitejšie ako život?

05.10.2020

Tak už sme ťa pochovali. Nepomohla ti ani najmodernejšia technika. Odpojili ťa od prístrojov, preložili tvoje bezvládne telo na vozík a previezli z Jisky do márnice. Nikdy za života nebol o teba taký záujem, pohrebné služby sa takmer pobili o to tvoje telo a hyeny v ľudskej koži s vidinou kšeftu ťa uchmatli iným, ale napokon všetko dobre dopadlo. Dobre znamená [...]

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1639497x
Priemerná čítanosť článkov: 2907x

Autor blogu

Archív