Založ si blog

Medulienka

Medulienka – zlatá panna.

Alebo to bola Mahuliena?

Nevadí.

Táto bola skutočná.

A vôbec sa jej tá prezývka nepáčila.

Ale ja som sa jej páčil.

Aspoň mi tak povedala.

Vraj som jej princ na bielom koni.

A more vraj miluje.

Ale peniaze nemám, veď vieš…

To je v pohode, to nechaj na mňa, veď sa poznáme už viac ako mesiac.

Áno, poznávali sme sa len mesiac, ale intenzívne.

Hneď druhé naše rande skončilo v mojej posteli a potom každé.

Spoznávali sme sa takmer každý deň.

Či skôr noc.

Nevadilo jej, keď som ju zobudil o tretej nad ránom, páčilo sa jej to v kúpeľni aj na kuchynskej linke, aj v pootvorených dverách na ceste do práce.

Bola zlatá, nie panna.

Naša izba v talianskom Lignane bola priestranná, s veľkou posteľou, pripomínajúcou trampolínu. Mala aj veľký balkón, spoločný s vedľajšou izbou, v ktorej bývali dve mladé dievčatá.

Skamarátili sa.

Sedávali na tom balkóne, čosi popíjali a chichúňali sa.

„Poď, ideme na pláž.“

„Prepáč, ale dohodli sme sa, že pôjdeme do mesta, po obchodoch a tak…“

„Fajn, tak idem sám.“

Zakývala mi prstami a pokračovala v rozhovore.

„Prepáč“ – zopakovala to slovko niekedy okolo polnoci asi tak po treťom vyvrcholení, a tuho ma objala –  „Už budem dobrá.“

„Fajn“.

„Prepáč“ – povedala mi to slovko zvýšeným hlasom o dva dni, počas ktorých som ju takmer nevidel, -„ale neznášam, keď ma ktosi obmedzuje“.

„Fajn, tak si rob, čo chceš.“

Robila.

Tú poslednú noc spala na izbe s kamoškami.

Po ceste domov sme sa už ani nebavili.

Neporozumenie je hrozná vec.

Zbohom, Medulienka.

S hejtermi sa nekamarátim

16.10.2020

Nakazených pribúda raketovým tempom. Už nie sme tou krajinou, ktorú pred polrokom obdivovali za jej disciplínu a skvelé výsledky v boji s pandémiou. Prepadávame sa do bahna čoraz viac. Prečo? Nuž nielen pre nedostatočné opatrenia vlády, ktorá z empatie k občanom nevyhlásila tie opatrenia skôr, ale hlavne pre čoraz väčší hnev či až nenávisť tých občanov k [...]

Načo zachraňovať životy?

13.10.2020

„Lebo človek v svojej zlobe je ukrutnejší a zaťatejší ako krokodíl. Jeho srdce je tvrdšie ako kameň, jeho márnivosť ničotnejšia ako prach. Ponor ho do rieky, a len čo mu uschnú šaty, bude taký istý ako predtým. Vrhni ho do smútku a sklamania, a keď sa zviecha, bude zasa taký istý ako predtým…“ (Egypťan Sinuhe) Celý život komusi pomáham. [...]

Čo je dôležitejšie ako život?

05.10.2020

Tak už sme ťa pochovali. Nepomohla ti ani najmodernejšia technika. Odpojili ťa od prístrojov, preložili tvoje bezvládne telo na vozík a previezli z Jisky do márnice. Nikdy za života nebol o teba taký záujem, pohrebné služby sa takmer pobili o to tvoje telo a hyeny v ľudskej koži s vidinou kšeftu ťa uchmatli iným, ale napokon všetko dobre dopadlo. Dobre znamená [...]

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1645953x
Priemerná čítanosť článkov: 2918x

Autor blogu

Archív