Založ si blog

Archív: november, 2010

Súdna sieň

Pozeráte to? Aj vy si sadáte o šiestej k televízoru a tešíte sa na to, ako spravodlivosť zvíťazí? Aj ja. Sedím na gauči, čumím do debne a krútim hlavou. Nie nad výpoveďami navrhovateľov či odporcov, nie nad spletencami ľudských osudov. Oveľa viac ma fascinuje priebeh „pojednávania“. Náročky dávam to slovo do úvodzoviek, lebo to, čo nám herci na obrazovke […]

Pokračovanie článku

Erotika

Milujem kvety. Všetky. Už odmalička. Kým ostatní chalani v mojom veku stvárali zbojstvá, ja som sa radšej zašíval kdesi v rohu záhrady našej škôlky a obdivoval púpavy. Kým môj starší brat velil činžiakovej rote pouličných bojovníkov, ja som ho zrádzal s nevädzami, čo rástli v poli za domom. Len zopár krát ma donútil bojovať za našu česť, ale keď mi už […]

Pokračovanie článku

Reťazenie

Reťaz je vec, ktorou sa dá pripútať niečo k niečomu. Napríklad krava k hrantu. V prenesenom zmysle môže byť reťazou aj všeličo iné. Napríklad taká reťaz, ktorou sa človek k tomu hrantu pripúta dobrovoľne, tak tej sa hovorí Chamtivosť. Iná reťaz má zasa názov Opilstvo či Drogová závislosť. Reťaze sú teda rôzne, ale jedno majú spoločné: sú veľmi pevné a […]

Pokračovanie článku

Objatie

Pred časom prebehla v médiách správa o tom, že v istom veľkom meste usporiadali akciu na tému: objím čo najviac ľudí. Podľa výskumov totiž ľudské objatie pôsobí na inú ľudskú bytosť vyslovene pozitívne, nabije dotyčného endorfínmi a kladnými emóciami. Verím tomu. Neviem síce, ako by som sa zachoval, keby ma na ulici objala celkom cudzia žena či nebodaj muž, […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1638056x
Priemerná čítanosť článkov: 2904x

Autor blogu

Archív