Založ si blog

Podviedol som ťa, drahá

Podviedol som ťa s inou.

A nielen raz.

Veľakrát.

Ako?

Jednoducho: zbalil som ju, dotiahol do bytu a vyspal sa s ňou. Milovali sme sa na tej istej posteli, na ktorej som sa miloval s tebou.

A zrejme aj tak isto ako s tebou.

Ja viem, že teba už tie moje spôsoby nebavili, bola si na ne zvyknutá a preto ti zovšedneli, prepáč, aj moja fantázia má svoje hranice. Jej sa to však páčilo. A povedala, že som výmyselník. A že je so mnou šťastná. A že ma miluje. A mne tie jej slová zneli ako rajská hudba. Presne tak, ako keď som bol prvý krát s tebou.

A preto som ťa podviedol znova, pre tie slová.

Lebo od teba som ich nepočul už strašne dávno.

To preto som ťa podviedol.

Lebo keď sme kedysi na tej mojej posteli ležali spolu, tak sme si prisahali, že už sa do smrti nebudeme milovať s nikým iným, len my dvaja. A tú našu prísahu sme spečatili veľkým bozkom a ďalším milovaním. A mysleli sme to vážne, veď potom bola svadba a náš spoločný domov a naše spoločné dieťa a veľa, veľa ďalších sľubov.

Čo nám z nich zostalo?

A čo si sľúbila tomu, s ktorým si ty podviedla mňa?

Aj jemu si prisahala?

Asi áno, keď si potom podala žiadosť o rozvod a vyhodila ma aj s tou mojou posteľou. Pálenie mostov ti ide na jednotku. To len ja som čakal skoro rok, či si to ešte nerozmyslíš. Ale ja som už bol len tvojím nebožtíkom.

A tak  som ťa podviedol, nebožka moja, s inou.

Stalo sa to takmer rok po rozvode, napriek tomu, že som ti sľúbil vernosť až po hrob.

Teraz som pre teba načisto mŕtvy, tak hádam už môžem…znova žiť.

S hejtermi sa nekamarátim

16.10.2020

Nakazených pribúda raketovým tempom. Už nie sme tou krajinou, ktorú pred polrokom obdivovali za jej disciplínu a skvelé výsledky v boji s pandémiou. Prepadávame sa do bahna čoraz viac. Prečo? Nuž nielen pre nedostatočné opatrenia vlády, ktorá z empatie k občanom nevyhlásila tie opatrenia skôr, ale hlavne pre čoraz väčší hnev či až nenávisť tých občanov k [...]

Načo zachraňovať životy?

13.10.2020

„Lebo človek v svojej zlobe je ukrutnejší a zaťatejší ako krokodíl. Jeho srdce je tvrdšie ako kameň, jeho márnivosť ničotnejšia ako prach. Ponor ho do rieky, a len čo mu uschnú šaty, bude taký istý ako predtým. Vrhni ho do smútku a sklamania, a keď sa zviecha, bude zasa taký istý ako predtým…“ (Egypťan Sinuhe) Celý život komusi pomáham. [...]

Čo je dôležitejšie ako život?

05.10.2020

Tak už sme ťa pochovali. Nepomohla ti ani najmodernejšia technika. Odpojili ťa od prístrojov, preložili tvoje bezvládne telo na vozík a previezli z Jisky do márnice. Nikdy za života nebol o teba taký záujem, pohrebné služby sa takmer pobili o to tvoje telo a hyeny v ľudskej koži s vidinou kšeftu ťa uchmatli iným, ale napokon všetko dobre dopadlo. Dobre znamená [...]

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

nautilus

Nejasné správy o zlatých muškách

Štatistiky blogu

Počet článkov: 564
Celková čítanosť: 1639681x
Priemerná čítanosť článkov: 2907x

Autor blogu

Archív